×
Menü

Segítség & Kapcsolat

Kérdéseid vannak a termékeinkkel kapcsolatban? Nézd meg az guides listáját
Hívj vagy írj e-mailt

Ügyfélszolgálat:
Hétfőtől csütörtökig 9:00-17:00 (17:00-20:00 Angol ügyfélszolgálat)
Péntek 09:00-16:00 

Hívj a +36 21 200 7813 / telefonszámon, írj nekünk az címen, vagy töltsd ki a következő űrlapot:

Teljes név:
E-mail cím: *
Tárgy:
Üzenet: *
* Szükséges információ

Megerősít

Fiók & Megrendelés

Szállítási cím megváltoztatása

Ha a megrendelésed még nem adtuk fel, valószínűleg még meg tudjuk változtatni a szállítási címet. Kérünk, írj nekünk egy emailt az címre.

E-mail vagy telefonszám megváltoztatása

Sajnos a megrendelés leadását követően nem tudjuk megváltoztatni a megadott e-mail címet vagy telefonszámot.

Megrendelésem állapotának megtekintése

A megrendelésed aktuális állapotát a korábbi megrendeléseim oldalon tudod megnézni.

Hogyan tudom beváltani az ajándékutalványom?

Ha van egy ajándékutalvány kódod, azt hozzá tudod adni a SkatePro fiókodhoz, vagy fel tudod használni közvetlenül a fizetésnél, ahol a fizetési opciók alatti Ajándékutalvány beváltása gombra kattintva meg tudod adni az ajándékutalvány kódját.

Hogyan tudom felhasználni a SkatePro kreditem?

Ahoz, hogy hozzáférj a SkatePro kreditedhez, be kell jelentkezz a SkatePro fiókodba. Bejelentkezés után a vásárlásnál fel tudod használni a kredited. Az összeg automatikusan le lesz vonva a megrendelés összegéből.

Szállítás

Mennyi ideig tart a szállítás?

A legfrissebb információkat a szállítási időről megtekintheted fizetéskor, vagy a szállítási információk oldalon..

Miért kaptam 2 nyomonkövetési linket?

2 raktárunk van, egy Dániában és egy Belgiumban. Bizonyos esetekben a megrendelésben szereplő különböző termékeket különböző raktárból adjuk fel, azaz a termékeket nem együtt küldjük el. Így előfordulhat, hogy nem egyszerre érkeznek meg. Ebben az esetben e-mailben értesítünk erről és megadjuk a nyomkövetési linkeket.

Rossz terméket kaptam

Ebben az esetben kérünk küldj nekünk egy e-mailt a következőkkel:

  • megrendelés száma
  • kép a termékről
  • kép a vonalkódról és/vagy a sárga címkéről a termék hátulján

Kérünk, hogy ne küldd vissza a terméket egyből. Amint felvetted velünk a kapcsolatot mi megoljduk a termék visszajuttatását, díjmentesen :)

Sérült terméket kaptam

Sérült volt a csomag amikor kézhez kaptad? Esetleg a szállítmányozó cég ragasztójával volt lezárva?

Ebben az esteben kérünk küldj egy e-mailt a következőkkel:

  • megrendelés száma
  • 5 db kép a csomagról, több szögből, hogy lássuk a sérülés mértékét
  • a sérülés pontos leírása

Hiányzik egy, vagy több termék a csomagból

Kérünk válaszd ki a lentebb található esetekből azt, ami a te esetedre vonatkozik:

1. Sérült csomagolás

Amennyiben sérült csomagot kaptál kézhez, esetleg a szállítmányozó cég ragasztóját találod a dobozon, vagy akármi más jelét látod annak, hogy a csomag sérült, kinyitották, vagy a termék bármilyen módon elveszhetett útközben, kérünk küldj nekünk egy emailt a következő információkkal:

  • a megrendelésed száma
  • 5 kép a csomagról, különböző szögekből, hogy biztosan látható legyen a csomagolás sérüléseinek mértéke
  • információ a hiányzó temékről

2. Két nyomonkövetési számot kaptál?

2 raktárunk van, egy Dániában és egy Belgiumban. Néha előfordul, hogy az olyan megrendeléseket, amelyek több terméket tartalmaznak, két külön csomagban, két különböző raktárból küldjük el. Ez azt jelenti, hogy előfordulhat, hogy nem egyszerre kapod meg a megrendelésed minden elemét. Ezekben az esetekben, mindig elküldjük minkét nyomonkövetési számot emailben.

3. Egyik sem

Amennyiben a csomag nem sérült, és csak egy nyomonkövetési számot kaptál, de mégis hiányos vagy hibás terméket kaptál, kérünk vedd fel velünk a kapcsolatot.

Visszaküldés & Visszatérítés

Hogyan tudom visszaküldeni a megrendelésem?

Vissza szeretnél küldeni valamit? Semmi gond, mi gondolsokdunk róla, hogy gyorsan és egyszerűen vissza tudd küldeni a terméket. Egyszerűen online regisztrálni tudod a visszaküldést, és mi fel fogjuk veled venni a kapcsolatot.

Bármelyik terméket vissza tudom küldeni?

Nem, nem minden küldhető vissza. Az olyan extra szolgáltatásokat amikkel megbíztál minket, és a termék testreszabását jelentik, illetve testreszabott termékek árát sajnos nem áll módunkban visszatéríteni. Itt találsz több információt: Elállási jog - kivételek

Ki tudom cserélni a terméket?

Egyszerűen csak küldd vissza a terméket nekünk, és adj le egy új megrendelést kívánt termékre. Amint beérkezett hozzánk a küldemény és mi átnéztük a csomag tartalmát, elindítjuk a visszatérítést és ezzel egyidőben értesítünk is erről.

Mit csináljak a hibás termékkel?

A SkatePro-nál 365 napon belül visszaküldheted a termékeket.

Mit csináljak a hibás termékkel?

Hibás terméket kaptál? Kérünk, ne küld el azonnal nekünk a terméket.

Olvasd el a panasz benyújtási útmutatónk és vedd fel velünk a kapcsolatot. Ez azért fontos, mert gyakran úgy meg tudjuk oldani a problémát, hogy nem is kell a terméket visszaküldeni.

 
SkatePro
Adatvédelmi szabályzat Sütik Felhasználási feltételek