Hibát találtál? Kezdje el a reklamációját itt!
Tudjuk, hogy frusztráló, amikor egy új termékkel probléma van. Mielőtt visszaküldene valamit, kérjük, olvassa el ezt az útmutatót, és lépjen kapcsolatba velünk. A legtöbb esetben sokkal gyorsabban meg tudjuk oldani a reklamációját anélkül, hogy oda-vissza kellene küldenünk a termékeket!
Fontos: Ha úgy gondolja, hogy a termék hibás, kérjük, azonnal hagyja abba a termék használatát. A hibás termék használatának folytatása súlyosbíthatja a sérülést, és befolyásolhatja a reklamáció érvényességét.
Az Ön igényérvényesítési joga
Vásárlását fogyasztói jogok védik, amelyek biztosítják, hogy a termék a szállítás időpontjában hibátlan legyen. Ezek a jogok - és hogy mennyi ideig érvényesek - az Ön országában érvényes fogyasztóvédelmi törvényeken alapulnak.
A reklamáció olyan gyártási hibákra vagy hiányosságokra vonatkozik , amelyek a termék átvételekor már megvoltak, akár azonnal láthatóak voltak, akár a szokásos használat során váltak nyilvánvalóvá.
A reklamáció nem terjed ki az alábbiak által okozott károkra:
- Nem rendeltetésszerű használat vagy visszaélés (pl. a termék nem rendeltetésszerű használata).
- Karbantartás hiánya.
- A termék megváltoztatása vagy módosítása (konstruktív módosítások).
- Káros használat vagy kezelés, amely hozzájárul a termék romlásához vagy a készlethiányhoz.
Az időben történő reklamáció biztosítása érdekében a hiba megállapítását követő ésszerű időn belül nyújtsa be a reklamációt. A két hónapon belül benyújtott reklamációkat mindig időszerűnek tekintjük, de arra bátorítjuk, hogy a lehető leghamarabb jelentkezzen.
Felhívjuk figyelmét, hogy ez a törvényes igényérvényesítési jog nem azonos a jótállással. A garancia egy opcionális, kiegészítő fedezet, amelyet mi nem kínálunk.
Gyorsítsa fel az igénylését: Mire van szükségünk
A leggyorsabb módja a kárigény elbírálásának, ha azonnal elküldi nekünk az összes szükséges adatot és képi anyagot .
Indítsa el kárigényét AI-ügynökünkkel, Ollie-val most, vagy kérjen tőle segítséget, ha további kérdései vannak.
Amint minden szükséges információt és képet megkaptunk, értékelni fogjuk az ügyét. Ez általában nem tart tovább néhány munkanapnál.
Mi történik ezután?
Ha az értékelést követően jóváhagyjuk az igényét, a helyzetnek megfelelő megoldást kínálunk, amely magában foglalhatja a következőket:
- Javítás
- Csere
- visszatérítés vagy árcsökkentés