Feltételek és feltételek
Ezek a feltételek és kikötések minden megrendelésre érvényesek, amely a következőkön keresztül történik skatepro.hu
Szállítás
Kiszállítást kínálunk a következőkkel: GLS
A szállítási idő a kiválasztott szállítási módtól és a termék elérhetőségétől függ. A becsült szállítási idő az egyes szállítási lehetőségeknél van feltüntetve.
Ha az áru a szállítás során megsérült, lépjen kapcsolatba velünk a lehető leghamarabb: email@skatepro.hu. Kérjük, csatoljon néhány képet, amelyeken jól látható a sérülés.
Fizetések
Fizethet:
- ApplePay
- Bankkártya
- Google Pay
Az összeget a megrendelés szállításakor vonjuk le a kártyájáról. Ha bankkártyát használ, az összeget a kártyájára vonatkozó feltételek szerint tartjuk fenn a számláján, amíg el nem fogadjuk vagy el nem utasítjuk a fizetést.
Ha olyan fizetési módot választ, amely halasztott fizetést vagy részletfizetést kínál, a pénzt a választott fizetési módra vonatkozó feltételek szerint vonjuk le.
Információ a fizetési módokról
Elállási jog
Az európai fogyasztóvédelmi jogszabályok szerint a vásárlóknak joguk van az áru átvételét követő 14 napon belül bármilyen okból elállni az adásvételi szerződéstől. Ezt követően további 14 nap áll rendelkezésére az áru visszaküldésére.
Ha ezt betartja, jogosult a teljes visszatérítésre, beleértve a termék kiszállításáért fizetett fuvardíjat is. Kérjük, vegye figyelembe, hogy
- Csak a legolcsóbb szállítási módnak megfelelő szállítási költséget térítjük vissza. Az eltérő szállítási mód választása miatt felmerülő további szállítási költségeket nem térítjük vissza.
- Nem térítjük vissza a szállítási költséget abban az esetben, ha Ön több terméket rendelt, és csak a vásárlás egy részét sajnálja.
- A termék hozzánk történő visszaküldésének szállítási költségeit Önnek magának kell állnia. Ön felelős, ha a szállítás során bármilyen kár keletkezik.
- Nem mondhatja le a vásárlást a termék átvételének megtagadásával, anélkül, hogy erről értesítene minket.
365 napos visszaküldési politika
A SkatePro lehetőséget biztosít Önnek arra, hogy az árut a kézhezvételtől számított 365 napig visszaküldje. Itt ugyanazok a szabályok érvényesek, mint a 14 napos elállási jogra. A 14 nap után azonban nem térítjük vissza a szállítási költséget, azaz ha a 15. naptól a 365. napig terjedő időszakban eláll.
A határidő azt jelenti, hogy a kézhezvételtől számított 365 nap áll rendelkezésére, hogy értesítsen minket arról, hogy el kívánja mondani a vásárlást.
A visszaküldött áruk állapota
Vásárlóként joga van megvizsgálni a terméket, ahogyan azt egy fizikai üzletben tenné, ez azonban nem érinti a vásárlás elállási jogát. Az ezt meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért Ön felel. Javasoljuk, hogy a terméket ne használja kültéren, mivel ez jelentősen csökkenti a termék értékét.
Kérjük, hogy a terméket eredeti csomagolásában küldje vissza. A csomagolás felbontható, de lehetőleg ne semmisítse meg. Ha a csomagolás hiányzik vagy megsérül, az értékcsökkenésnek minősülhet, amelyért Önt terheli a felelősség.
A terméket biztonságosan becsomagolva kell visszaküldeni. Ön felelős a csomagolás/áru állapotáért, amíg meg nem kapjuk azt. Javasoljuk, hogy a postai átvételi elismervényt és a nyomon követési számot őrizze meg.
Kivételek az elállási jog alól
Vásárláskor nincs elállási jog:
- Az Ön egyedi kívánságai szerint gyártott vagy személyre szabott termékek, illetve olyan termékek, amelyeket egyértelműen személyre szabottan alakítottak ki.
- Olyan termékszolgáltatások, mint például a használatra kész állapotban leszállított roller összeszerelése vagy korcsolya élezése, ha Ön a vásárláskor beleegyezett a szolgáltatás megkezdésébe, és így az elállási joga megszűnik.
Hogyan élhet az elállási jogával?
A termékeket a következő módon lehet visszaküldeni:
- Használja online visszavételi rendszerünket (ajánlott)
- Használja az oldal alján található szabványos visszaküldési űrlapot.
- Látogasson el üzletünkbe
Javasoljuk az online visszaküldési rendszerünk használatát, mivel ez a legegyszerűbb módszer. Itt lehetősége van használni visszaküldési szállítási szolgáltatásunkat
A visszaküldési módtól függetlenül az Ön felelőssége, hogy a terméket ugyanolyan állapotban küldje vissza nekünk, ahogyan azt megkapta.
Visszaküldési cím: SkatePro ApS, Omega 6, DK-8382 Hinnerup
A csomagot közvetlenül erre a címre kell küldeni. A csomagküldő üzletekbe feladott csomagokat nem vesszük át.
Visszaküldési költségek
Ha eláll a vásárlástól, a visszaküldés költségei Önt terhelik.
Visszatérítés
Vásárlását ugyanazon a fizetési módszeren keresztül térítjük vissza, amelyet a megrendelés leadásakor használt, kivéve, ha külön megállapodásban másként nem rendelkezünk.
Ha ajándékkártyával fizetett, az összeget egy új ajándékkártyára térítjük vissza. Ha részben fizetett ajándékkártyával, az ajándékkártyával fizetett részt egy új ajándékkártyára térítjük vissza, míg a fennmaradó összeget az Ön által használt fizetési módra.
A visszatérítést a visszaküldött áru vagy az áru elküldéséről szóló bizonyíték beérkezésétől számított 14 napon belül állítjuk ki. Visszatarthatjuk a kifizetést mindaddig, amíg meg nem kapjuk a visszaküldött árut, vagy amíg Ön nem szolgáltat bizonyítékot arra vonatkozóan, hogy az árut visszaküldték. Ez attól függ, hogy melyik történik előbb.
Ha megbánja a vásárlást, 14 napon belül értesítenie kell minket, és további 14 napon belül vissza kell küldenie az árut, hogy a teljes összeg visszatérítésre kerüljön, beleértve a szállítási költséget is. A következő kivételek azonban érvényesek:
- Csak a legolcsóbb szállítási móddal megegyező szállítási költséget térítjük vissza. A más szállítási mód választása miatt felmerülő további szállítási költséget nem térítjük vissza.
- Nem térítjük vissza a szállítási költséget abban az esetben, ha Ön több terméket rendelt, és csak a vásárlás egy részét bánja meg.
Reklamációk
Ha reklamálni szeretne egy terméket, javasoljuk, hogy a termék visszaküldése előtt vegye fel a kapcsolatot a SkatePro-val - sok esetben képesek leszünk olyan megoldást találni, hogy ne kelljen visszaküldenie a terméket nekünk.
Ha olyan sérüléseket fedez fel a terméken, amelyek úgy tűnik, hogy a szállítás során keletkeztek, kérjük, minél hamarabb lépjen kapcsolatba velünk, mivel a szállítmányozó cégek általában csak 5 napos garanciát vállalnak. Ne felejtsen el olyan fényképeket mellékelni, amelyeken egyértelműen látható a csomag és az áru sérülése.
Mi számít érvényes reklamációnak?
Önnek joga van visszatérítést követelni abban az esetben, ha olyan terméket kapott, amely elromlott vagy hibás volt. Visszatérítést igényelhet, ha a termék anyag- vagy gyártási hibás, vagy ha téves tájékoztatást kapott a termékkel kapcsolatban.
Az elutasításra kerülő követelések közé tartoznak például, de nem kizárólagosan az alábbiak:
- Normális elhasználódásból eredő károk
- A termék helytelen vagy nem megfelelő használatából eredő kár.
- A gyártó által nem szándékolt módosítások miatt bekövetkezett károk.
- A terméknek a gyártó használati utasításában foglaltaknak nem megfelelő karbantartásából eredő károk.
A SkatePro nem vállal független garanciát. A gyártó által nyújtott garancia hatálya alá tartozó reklamációkat csak a garanciát nyújtó gyártóhoz lehet benyújtani.
Határidők
A termék hibáival kapcsolatban a termék átvételét követő 24 hónapig van joga panaszt tenni. Ha hibát fedez fel, ésszerű időn belül kapcsolatba kell lépnie velünk. Ha a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül kapcsolatba lép velünk, panasza időben érkezik, amennyiben az a 24 hónapos időszakon belül történik.
Hogyan nyújtson be reklamációt
Meg kell vizsgálnunk a terméket, hogy megítélhessük, jogos-e a reklamáció.
Javasoljuk, hogy először vegye fel velünk a kapcsolatot a email@skatepro.hu címen. Kérjük, csatoljon képeket és részletes leírást a problémáról, amelyben azt is ismerteti, hogy a probléma hogyan keletkezett.
Ha panasza jogos, ez azt jelenti, hogy a konkrét helyzettől függően vagy javítást, cserét, visszatérítést vagy árcsökkentést kaphat a termékért.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy
- Csak akkor fedezzük a szállítási költségeket, ha a reklamációt jóváhagyják.
- Ha a visszaküldést saját maga intézi, kérjük, hogy mentse el a nyomon követési számot és a blokkot. Csak a legolcsóbb szállítási módnak megfelelő összeget fedezzük.
Ha meg kell vizsgálnunk a terméket, kérjük, küldje el a következő címre: SkatePro ApS, Omega 6, DK-8382 Hinnerup.
Ajándékkártyák
Az ajándékkártyák a kibocsátástól számított 3 évig érvényesek. A fel nem használt egyenleg a SkatePro kreditjéhez kerül hozzáadásra a jövőbeni felhasználás céljából. A fel nem használt egyenleg a lejáratot követő 1 évig igényelhető.
Panaszok
Ha panaszt szeretne tenni a vásárlásával kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a email@skatepro.hu vagy a +36 21 200 7813
Ha nem tudsz velünk megoldást találni, küldhetsz panaszt az Európai Bizottság online vitarendezésiportáljára (online panaszportál), ha nem Dániában, hanem egy másik uniós országban élsz.
Kapcsolatfelvétel
Ha bármilyen kérdése van a szerződési feltételeinkkel kapcsolatban, vagy ha bármilyen más kérdése van a SkatePro-val kapcsolatban, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal:
SkatePro
Omega 6
DK-8382 Hinnerup
Denmark
email@skatepro.hu
+36 21 200 7813
Adószám: DK28853866
Már nem vagyunk áfa-ra regisztrálva Magyarország-on, ehelyett az Unió OSS rendszerén keresztül jelentjük be és fizetjük az áfát Dánia-ban. Erről további információt az EU webhelyén talál. Cégünk regisztrációjáról itt talál további információt: CVR
Függelék: Függelék: Szabványos elállási formanyomtatvány
Ezt a nyomtatványt csak akkor kell kitölteni és visszaküldeni, ha él az elállási jogával. Ezt elküldheti e-mailben, vagy mellékelheti a csomaghoz, amikor visszaküldi az árut.
"A SkatePro ApS-nek, Omega 6, DK-8382 Hinnerup
Szeretnék élni elállási jogommal az alábbi termékek vásárlási szerződésével kapcsolatban, amelyeket megrendeltem (dátum beillesztése) / megkaptam (dátum beillesztése): (a termék neve beillesztendő). Tisztelettel (A vásárló neve, címe, rendelésszáma, aláírása, dátuma beillesztése)"