Felhasználási feltételek
A következő feltételek kizárólag Magyarország, területén történő vásárlás esetén érvényesek.
SkatePro.hu tulajdonosa és üzemeltetője:
SkatePro
Omega 6
DK-8382 Hinnerup
Denmark
email@skatepro.hu
Telefon: +36 21 200 7813
Adószám: DK28853866
Uniós adószám (VIES): DK28853866
Már nem vagyunk áfa-ra regisztrálva Magyarország-on, ehelyett az Unió OSS rendszerén keresztül jelentjük be és fizetjük az áfát Dánia-ban. Erről további információt az EU webhelyén talál. Cégünk regisztrációjáról itt talál további információt: CVR
Megrendelés és fizetés
- E-mailben értesítünk, ha a megrendelésed feldolgozásánál nyomtatási hibák, készlet hibák vagy árképzési hibák merülnek fel.
- Minden ár tartalmazza az ÁFA-t, ami 27%.
- A megrendelés teljesítésekor felkérést kapsz arra, hogy elfogadd a felhasználási feltételeket. Erről a megállapodásról kapsz egy példányt a megrendelést visszaigazoló e-mailhez csatolva.
- Csak nagykorú személyek rendelhetnek a SkatePro-nál, hacsak a szülők vagy a törvényes gyámok nem járulnak hozzá ahhoz, hogy egy kiskorú személy vásároljon tőlünk.
- A számla összege a rendelés feladása után kerül levonásra. A SkatePro minden népszerűbb bankkártyát elfogad.
Szállítás
2-5 munkanap, amennyiben a megrendelés összes eleme raktáron van.
Sérült vagy kézbesítetlen csomagok esetén.
Mindenképpen vizsgáld meg a terméket, amint kézhez kapod, hogy az esetleges problémákat vagy hibákat a lehető leghamarabb jelenteni tudd a SkatePro-nak. Ha a csomag külsején látható sérülések vannak, vagy a csomagot a szállítócég másik ragasztószalaggal átragasztotta, kérünk, jelezd ezt azonnal a futárnak vagy a csomagpont alkalmazottjának, amint átveszed a csomagot. Röviddel ezután küldj képeket a sérülésekről a SkatePro-nak.
Ha a csomag nem érkezett meg, a lehető leghamarabb jelezd ezt a SkatePro-nak a várható kézbesítési dátumot követően.
Elállási jog
A termékeket a megrendelés kézhezvétele után 365 napon belül lehet visszaküldeni.
- A fogyasztóvédelmi törvények értelmében a megrendelés bármilyen okból és indoklás nélkül 14 napon belül visszatérítendő.
- A SkatePro a megrendelés kézhezvételétől számított 365 napon belül visszaveszi megrendelést. A visszaküldött termékeknek ugyanabban az állapotban és mennyiségben kell lenniük, mint amikor megkaptad őket.
Az árukat a következő módokon küldheted vissza:
- Az Easy Return rendszerünk használatával
- A visszajuttatást saját magad intézed
Mindig azt javasoljuk, hogy regisztrálj és használd az Easy Return rendszerünket, ami leegyszerűsíti a visszaküldés folyamatát, ugyanis a honlapunkon egyszerűen megrendelheted a visszaküldő címkét. Természetesen nem kötelező ezt a rendszert használnod, választhatod, hogy a visszajuttatást te magad intézed. Mindkét módszer esetén a termék állapota a te felelősséged alá tartozik, amíg az meg nem érkezik hozzánk.
Felhívjuk a figyelmed, hogy a SkatePro nem tudja megtéríteni azokat a költségeket, amelyek az általad választott visszaküldési módból adódnak. Abban az esetben, ha te intézed a visszaküldést, győződj meg arról, hogy a csomag tartalmazza a rendelési számot. Amennyiben nem szeretnéd regisztrálni a visszaküldést online a webshopunkban, a visszaküldésről emailben kell értesítened kell minket. Valamint használhatod a visszaküldési űrlapunkat is, amelyet a visszaküldendő csomaggal együtt küldhetsz el nekünk.
A KÖVETKEZŐ TERMÉKEKRE NEM VONATKOZIK A VISSZAKÜLDÉSI JOG
- Termékek és szolgáltatások, amelyeket a vásárló egyéni igényeihez kell igazítani, és a gyártási vagy személyre szabási folyamat már megkezdődött. Ez azonban csak akkor érvényes, ha korábban hozzájárultál, hogy a SkatePro ezt a folyamatot az elállási jog lejárta előtt megkezdje.
- Szabadidős tevékenységek, ideértve a szórakoztató és sporteseményeket is, amennyiben írásbeli megállapodás született arról, hogy, melyik napon vagy melyik időszakban lesz a szolgáltatás kivitelezve.
A számlázott összeg visszatérítése
Ha meggondolnád magad a vásárlással kapcsolatban, és azt szeretnéd, hogy a teljes számla összegét visszatérítsük, akkor minden terméket ugyanolyan állapotban kell visszaküldened, mint amilyenben megkaptad. Amikor a visszaküldött terméket megkaptuk, megvizsgáljuk, és kiértékeljük az áru állapotát, és a megfelelő összeget visszatérítjük ugyanolyan fizetési móddal, mint amelyet a termék vásárlásakor használtál. Például, ha hitelkártyával fizettél a megrendeléskor, akkor a számlázott összeg arra a bankszámlára lesz visszautalva, amelyet eredetileg a megrendelés benyújtásakor használtál, abban az esetben, ha nem történt másféle megállapodás.
Ajándékkártyákra az alábbiak vonatkoznak:
- A nem használt ajándékkártya visszatérítésekor az ajándékkártya összegét visszatérítjük
- Ha ajándékkártyával fizettél, és visszaküldted a vásárolt terméket, akkor új ajándékkártyát kapsz az összeggel, amit a termékre költöttél.
- Amennyiben részben ajándékkártyával fizettél, és visszaküldöd a vásárol terméket, akkor az ajándékkártyáról használt értéket SkatePro kreditként térítjük vissza, a fennmaradó összeget pedig az eredeti fizetési módszer szerint térítjük vissza
Jogunk van várni a visszatérítéssel, amíg meg nem kapjuk a visszaküldött termékeket, hogy ellenőrizhessük az áruk állapotát.
AZ ELÁLLÁS JOGA: A VISSZAKÜLDÖTT TERMÉKEK ÁLLAPOTA
Te felelsz a termék értékének esetleges csökkenéséért, amennyiben a terméket más módon használtad, mint ami arra szükséges, hogy felpróbáld és megállapítsd, hogy a termék jellege és fizikai tulajdonságai megfelelnek-e. Amennyiben a terméket a próbánál többre használtad, akkor a terméket használtnak tekintjük. Ez azt jelenti, hogy visszaküldés esetén a vásárlás összegének csak egy részét tudjuk visszatéríteni, vagy előfordulhat, hogy az összeget egyáltalán nem tudjuk megtéríteni. Ez a visszaküldött termék kereskedelmi értékétől függ.
Amennyiben a visszaküldési szolgáltatásunk nélkül (Easy Return) szeretnél élni az elállási jogoddal, a csomagot a következő címre kérjük elküldeni:
SkatePro ApS
Omega 6, Søften
8382 Hinnerup
DK - Dánia
Panaszkezelés
A Dán Áru-eladási törvény értelmében, jogod van panaszt benyújtani a vásárlást követő 24 hónapban. Ez a panasztételi jog azt jelenti, hogy te, mint ügyfél, panasszal élhetsz a termék hiányosságai illetve hibái miatt, amelyek a kézbesítéskor fennálltak. Feltétel azonban, hogy ezeket a hiányosságokat illetve hibákat ne a termék helytelen felhasználása, vagy más, kárt okozó magatartás okozza. Amennyiben a követelésed jóváhagyják, akkor a terméket javítjuk, kicseréljük, az árból vagy engedünk vagy visszatérítjük azt. Ez az adott helyzettől és a SkatePro értékelésétől függ.
A panaszod a hiba észlelése után ésszerű időn belül kell benyújtanod. A két hónapon belüli panaszok mindig időszerűnek tekintendőek. A panasz visszaküldésének szállítási költségeit fedezzük, de csak a SkatePro-val kötött előzetes szállítási megállapodással.
A panasz értékeléséhez meg kell vizsgálnunk az adott termék állapotát. A panasz értékelésének elindítása kétféleképpen lehetséges:
- Az esetek többségét tudjuk úgy értékelni, hogy a terméket nem szükséges azonnal visszaküldeni. A probléma leggyorsabb értékeléséhez küldj egy e-mailt, amelyben leírod a panaszod és küldj néhány egyértelmű képet a hibáról.
- Küldd el a terméket a termék hibájának részletes ismertetésével együtt, beleértve a sérülés okát.
Az áruk visszaküldését kérünk, hogy jelezd online. Amennyiben nem szeretnéd regisztrálni a visszaküldést online a webshopunkban, a visszaküldésről emailben kell értesítened minket. Amennyiben a terméket nem a mi visszaküldési szolgáltatásunkon keresztül küldöd vissza, akkor a legolcsóbb visszatérítési lehetőség költségeit fedezzük, amennyiben a követelés értékelése pozitív eredményt hoz. Felhívjuk a figyelmed, hogy te viseled a felelősséget a termék állapotáért a kézbesítés időpontjától a visszaküldés megérkezéséig, ezért ellenőrizd, hogy a terméket biztonságosan csomagoltad-e be a szállítás előtt.
Adatvédelmi irányelvek vásárlás során
Személyes adatokat gyűjtünk a weboldalunkon a vásárlás során. Felhívjuk a figyelmed, hogy weboldalunk használatakor elfogadod az adatvédelmi irányelveinket, ideértve a sütik használatát is.
Árgarancia
A KÖVETKEZŐ FELTÉTELEK MELLETT EGYEZTETJÜK ÁRAINKAT:
- A kompetens terméknek minden szempontból meg kell egyeznie, méretben, színben, tuljdonságokban, valamint készleten kell, hogy legyen, hogy azonnal házhoz tudják szállítani a weboldalon leadott rendelést követően.
- Az árgarancia figyelembe veszi a rendelés minden költségét, a szállítással és adókkal, vámokkal kapcsolatos díjakat, amelyek jelentkezhetnek a kompetens weboldalon történő rendelés során. Például, ha egy termék 25.000 Ft-ba kerül, azonban a szállítás további 5.000 Ft, az egyeztetés 30.000 Ft-on fog alapulni.
- Bármilyen további akció és promóció nem fogja részét képezni a kompetens termékeknek.
- Az árkülönbségnek jelentősnek kell lennie (minimum 2.000 Ft különbség)
- Az áregyeztetett terméket nem lehet eladásra kínálni, és egy vásárló egy áregyeztetett terméket vásárolhat.
A KÖVETKEZŐ ESETEKBEN NEM TUDUNK ÁRGARANCIÁT BIZTOSÍTANI
- A vásárlást követően, visszamenőleg nem tudunk árgaranciát biztosítani
- A kompetens webáruház oldalán fellépő árengedmények készletkisöprés vagy végkiárusítás esetében
- Az árgarancia nem kompatibilis olyan aukciós weboldalakkal mint az eBay, vagy olyan webáruházakkal, amik egy harmadik fél bevonásával árusítanak, mint az Amazon
- Bármilyen vásárlóra szabott, kupon alapú és/vagy egyszeri promóció által eredményezett kedvezmény esetében
- Az árgarancia nem lehetséges az általános akciós időszakokban - Cyber Hétfő, Szinglik Napja, Black Friday, Karácsony, stb.
- Csak a termékek árát egyeztetjük, a szolgáltatásokét nem, mint pl. a szállítás, így ha a kompetens termék ára alacsonyabb, azonban a szállítás drágább, nem a teljes árhoz igazítjuk a saját árunkat.
- Az árgarancia nem vonatkozik egyéni rendelésre, speciálisan beszerzett termékekre (dropshipping).
- Az árgarancia nem vonatkozik nem magyar webáruházakra.
- Nem érvényesíthető bármilyen más kedvezménnyel, promócióval együtt.
Az árgaranciát az ügyfélszolgálat ellenőrzi és minden esetet egyénileg bírálnak el. Fenntartjuk a jogot, hogy elutasítsuk az áregyeztetés biztosítását. Olvass többet az áregyeztetéssel kapcsolatos feltételekről itt.
Információ a vitarendezésről
Az Európai Bizottság online vitarendezési portálja használható a panasz benyújtására. Ez különösen akkor releváns, ha egy másik EU-országban lakóhellyel rendelkező fogyasztó vagy. Panaszt itt lehet benyújtani. Panasz benyújtásakor kérjük, írd be e-mail címünket: email@skatepro.hu.
Egyéb
A weboldalunkon lévő összes vásárlás magyar nyelven történik. Minden információt megtalálsz a korábbi megrendeléseidről a fiókodban (belépni a weboldalunk tetején tudsz). Amennyiben regisztrálsz, a kosarad tartalma automatikusan mentésre kerül, és amennyiben a vásárlás megszakad, elküldjük neked e-mailben.
I. Függelék - Elállási nyilatkozat űrlap
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltsd ki és juttasd vissza)
Címzett: SkatePro ApS
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére(*) vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására(*) irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés/Megrendelés időpontja / Átvétel időpontja
- Fogyasztó neve
- Fogyasztó címe
- Fogyasztó aláírása (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
- Dátum
(*) Töröld amelyik nem releváns